Dětské tepláčky
Vyberte si dětské tepláčky s dopravou zdarma od 2 000 Kč a dárkem ke každé objednávce nad 1 000 Kč.
👉 Zaregistrujte se a získejte slevu 1 - 5 % na další nákup. 20 % zisku z každé objednávky posíláme na nadaci Radost dětem.
Tepláčky pro děti, miminka a kojence
Tepláky pod palbou! Nosím tepláky, nosíš tepláky, nosíme tepláky. Anebo nenosíme. Tepláky rozdělují obyvatelstvo České republiky do čtyř skupin: milovníci, odpůrci, praktikové a nemohoucí.
Skupina milovníků - takzvaná pro-tepláková skupina zahrnuje obyvatelstvo, které své tepláky naprosto miluje. Tyto obyvatele poznáme podle toho, že v teplákách chodí i do nákupních center a restaurací. Výhodou skupiny je fakt, že nepoznáme, zda se jedná o lenost jedince nebo zarytou podporu módního trendu.
Skupina odpůrců - obyvatelstvo, kterému se současný módní trend nelíbí. Pojem „tepláky“ vnímají zástupci této skupiny jako sprosté slovo. Nošení tepláků do restaurací nebo nákupních center skupinu pohoršuje. Když se odpůrce tepláků střetne s jejich nadšeným příznivcem, často u něj pozorujeme výraz překvapení – typickou mimiku, která tuto situaci dokonale vystihuje.
Skupina praktiků. Praktikové uchovávají odkaz klasických tepláků a jejich původního využití jako ležérního oděvu pro volný čas nebo sport. Nejčastějšími zástupci této skupiny jsou děti od 4 do 10 let. Dětské tepláky plní roli každodenního parťáka v rámci pořádání různých dobrodružství - jízdy na kole, budování bunkru v lesích, válení sudů ze svahů. Maminčiným parťákem je v tomto případě zase jehla a niť.
Po častých dobrodružstvích přichází na řadu takzvané „vytunění tepláků“. Jedná se o činnost, kdy maminka tepláky opakovaně sešívá a nažehluje na ně obrázkové záplaty. Díky této činnosti se životnost dětských tepláků prodlužuje a jsou tak připraveny na další zážitky.
Skupina nemohoucích. Skupina, do které zahrnujeme nejmladší obyvatele naší země. Nevýhodou této skupiny je nemožnost vyjádřit svůj názor na nošení tepláků. Výhodou je naopak fakt, že kojenecké tepláky jsou opravdu roztomilé a sluší každému miminku. Na rozdíl od nás dospělých.
Ze světa copywritingu: Jitka Jurášová