Nejčastější dotazy na Dudlu?
Nejčastější dotazy na produkty:
- Máte všechny produkty skladem?
Odpověď: Všechny produkty jsou skladem buď na centrálním skladu v Praze prodejce Gadgets House s.r.o., nebo v externích skladech českých a slovenských dropshippingových partnerů. Skladové zásoby se snažíme aktualizovat každou hodinu. - Za jak dlouho objednané zboží dorazí?
Odpověď: U každého produktu je orientační datum doručení, který vychází z aktuálního vytížení logistiky. Jednokusové objednávky zpravidla stíháme doručit do 2-3 pracovních dnů, větší objednávky do 3-5 pracovních dnů. - Našel jsem zboží se stejným názvem i obrázkem, ale jinou cenou?
Odpověď: Zboží máme od více dodavatelů s různou cenovou politikou, tedy výběrem levnější varianty nebudete o nic ochuzeni. - Na obrázku je více produktů, jak si mám zvolit konkrétní variantu?
Odpověď: Buď je u tlačítka "přidat do košíku" možnost zvolit konkrétní variantu, nebo můžete své přání zadat do poznámky.
- Dáváte při objednání více produktů, či pravidelných nákupech slevy?
Odpověď: Ano, máme několik slevových programů viz článek "Jak ušetřit peníze za nákup?".
Nejčastější dotazy na objednávky:
- Jaký je stav mé objednávky?
Odpověď: Napište prosím kolegům na info@dudlu.cz číslo objednávky a ti její stav ověří. - Nedostal jsem platební údaje pro platbu převodem?
Odpověď: Možná jsou údaje v záložkách e-mailové klienta "Aktualizace", "Spam", "Promoakce", nebo se stala nějaká IT chybka u nás. Napište prosím na info@dudlu.cz a kolegové se o to postarají. - Proč nelze udělat objednávku s nižší hodnotu, než je 200 Kč?
Odpověď: Min. náklady spojené s 1 objednávkou jsou 40 Kč. Průměrná marže na produktech se pohybuje okolo 10 - 50 %, tudíž objednávka pod 200 Kč způsobuje e-shopu ztrátu. Zároveň pokud by objednávka byla například za 50 Kč, tak doprava + případná dobírka by byla dražší, než samotný produkt. Z toho důvodu jsme nastavili min. hodnotu produktů v objednávce na 200 Kč. - Jak mám postupovat při reklamaci, vrácení zboží, nebo poškození?
Odpověď: Prvně vyplňte prosím reklamační formulář na: https://www.reklamacniformular.cz/, případně zavolejte kolegům na 601 550 370, či nás navštivte na Gadgets House s.r.o., Do Čertous 2634/7, Hala H1, logistický park P3, Praha 20, 19300 - Rád bych vám zavolal/a a popovídal/a si o zboží, jaké máte telefonní číslo:
Odpověď: Na veškeré dotazy spojené s nákupem zboží a stavu objednávky rádi odpovíme přes e-mail info@dudlu.cz. Telefonní kontakt 601 550 370 je pouze pro případy nouze k vyřízení případné reklamace.
- Rád bych zaplatil ze zahraničí, jaké jsou údaje BIC / SWIFT pro platbu:
Odpověď: Číslo účtu: 2601274161 / 2010 | IBAN: CZ19 2010 0000 0026 0127 4161 | BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
- Mohu objednat pro školu, školku na FA a zaplatit až po doručení zboží?
Odpověď: Ano, každý rok dodáváme hračky do školek a škol, takže s tím máme zkušenost. Vytvořte si prosím objednávku, dejte platbu převodem a napište nám na info@dudlu.cz, že se jedná o školky / školy, kolegové zbytek zařídí a FA vám pošlou. Adresa a IČO pro platbu: Gadgets House, s.r.o. náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00, Praha 3, IČO: 24280071, DIČ: CZ24280071 - Potřebuji vrátit zboží zpět přes Zásilkovnu a ta chce telefon na příjemce?
Odpověď: Prosím zadejte telefonní číslo 601 550 370
Nejčastější dotazy na marketing:
- Jste dodavatelé zboží a chcete nám dodávat sortiment?
Odpověď: Pokud chcete být v nabídce na Dudlu, musíte uzavřít spolupráci s Dropshipping.cz. Ideálně tak, že budete zboží posílat přes jejich centrální sklad a marže se bude pohybovat min. na 20 %. Jinak není možnost jak vás do systému zapojit. - Rádi bychom spolupracovali v rámci online marketingu?
Odpověď: Veškeré aktivní spolupráce nabízíme v odkazu, nebo nám můžete napsat na marketing@dudlu.cz
Pro Dudlu sepsal: Tomáš Zahálka